pageviews

woensdag 7 april 2021

Dinsdag 5 April even naar huis toe


Het is pas na de middag, als we naar de auto toe lopen met een lege gasfles tussen ons in.
De wind is snijdend koud en het beneemt je bijna de adem, zo nu en dan verwisselen we van plaats want buiten de gasfles hebben we nog meer dingen te sjouwen.
Bij de auto aangekomen laat ik eerst het restant gas uit de gasfles spuiten zodat ik hem straks exact op 20 liter kan vullen daarna stappen we snel in want het is in de auto beter dan buiten, Een kwartiertje later zet ik Aafke af bij de Aldi om boodschappen te halen, en ik rijdt daarna door naar Garage Beerda om de gasfles weer te vullen.
Daarna rijdt ik weer naar de Aldi om Aafke weer op te pikken, eindelijk komt ze na 10 minuten de winkel weer uit en help ik haar om de boodschappen in de auto te laden.
Dan gaan we naar ons appartement om nog wat dingen op te halen die we waren vergeten, en ook heb ik nog wat computerdingetje te doen.
Na alles weer te hebben geregeld en even lekker te hebben gedoucht en na de snacks die nog in het vriesvak van de koelkast lagen te hebben verslonden  gaan we om een uur of vijf weer richting Marilena en ik breng Aafke naar de boot toe waar ik de boodschappen en de volle gasfles voor haar aan boord breng.
Zelf rijd ik na de auto te hebben gedraaid weer terug naar de brug en zet hem daar neer.
Zo nu nog even de 800 m teruglopen en dan maar snel een cuppesoepje tegen de kou.
Als ik bijna bij de boot ben komt er nog even een hagelbui over mij heen en net als ik een foto wil nemen snort er een hardfietser langs mij, en die lui bellen niet, dus ik schrik me het leplazerus.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten