pageviews

zondag 15 januari 2012

Wer Thûs

Nadat we de sleutel hebben opgehaald bij onze Jan, brengt Limmie ons naar de Putstraat toe.
We laden alles uit, en bedanken Limmie voor het thuisbrengen.
Ik sleep onze koffers de trap op en dan stappen we de deur binnen, op de deur naar de kamer hangt een papier van "Welkom thuis", heeft Jan opgehangen natuurlijk.
Het is wel wat onwennig eerst maar even later, is het net of we nooit weg zijn geweest.
We zetten koffie, en houden nog maar even onze jassen aan want erg warm is het hier nog niet.
De stapel post kijk ik even vluchtig door, maar er zijn geen belangrijke stukken bij.
We doen niets anders dan gapen, want we hebben wel slaap, maar we hebben ons voorgenomen om vanwege de jetlag op de gebruikelijke tijd naar bed te gaan.
Na de koffie, is het tijd om wat dingen uit te pakken die we nodig hebben, en als we dan op orde zijn word het tijd voor een thuiskomstborrel.
Ik neem een Coladreun,en Aafke neemt een bel wijn.
Het duurt dan ook niet zo lang, dat ik de dreun begin te voelen, en we gaan daarom maar snel een etage hoger om onze lichamen in een horizontale positie te brengen.
Dit is het einde van de dag en tevens de afsluiting van onze reis naar en van Downunder.
Uit de reactie's die we hebben gehad op ons weblog, zijn er velen die onze reis met veel plezier hebben gevolgd.
Het was soms wel moeilijk, om na een vermoeiende dag er nog mee bezig te gaan, maar als ik het niet deed, was het de andere dag erg moeilijk om het weer in te halen.
Het is nu end of story, maar als we deze zomer voor langere tijd onder zeil gaan denk ik wel om een nieuw weblog op te starten.
Rest mij nog om iedereen een voorspoedig maar vooral een gezond nieuwjaar toe te wensen.

Pieter en Aafke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten