pageviews

maandag 15 april 2013

Reorganisatie van het Instrumentenpaneel

Zaterdag 13 april 2013


Vanmorgen waren we niet zo vroeg en we zijn pas om half elf op de boot en Aafke moet om 12:00 uur al weer in Kollum zijn voor de reünie van de korfbalclub die 50 jaar bestaat, dus doen we vanmorgen niet zo veel.
Om 10 voor twaalf breng ik Aafke naar Kollum en eet ik zelf ook even een hapje, en ben dan om kwart voor een weer op de boot en ga dan bezig met de bedrading van het instrumentenpaneel door de installatie in de voorgaande jaren van meer apparatuur is er wat wildgroei ontstaan en het is dan ook zo langzamerhand een onoverzichtelijke bende geworden, en dat ga ik nu weer een beetje stroomlijnen.
Als ik een uurtje bezig ben komt John opeens aan boord, hij is met Marina meegekomen die haar ook had aangemeld voor de reünie, nou dat komt mooi uit dat John er is kan hij mooi de kabel van de radar 
door een nog te boren gat in de mast door de zwanenhals naar binnen toe brengen.
Ik ga ondertussen weer verder met mijn hobby de PTT [Protte Tinne Tritsjes] en dat lukt aardig maar het vreet tijd en voor ik het weet is het kwart voor vijf en ik zou om vijf uur thuis zijn omdat de reünie om die tijd ophoud, en de dochters want Silvia is ook naar de reünie gekomen komen straks te eten, en ja hoor ik ben net thuis of daar zijn de dames al, we drinken eerst wat en dan ga ik naar de chinees om wat te eten te halen.
Aafke heeft gekozen om te blijven voor het warm en koud buffet en ook voor het avondprogramma.
De meiden en John hangen er behoorlijk in, en er blijft dan ook weinig over van de Nassie, Bamie en Baby Panggang die ik gehaald heb.
Ook Ariane is van de partij maar die eet nog geen chinees, maar iets wat Oma gisteren al had klaargemaakt.
Om 18:00 uur vertrekken de Oudje's richting Franeker, en ik blijf nog een poosje gezellig met Silvia doorkletsen over van alles en noch wat, tot dat die ook om een uur of 19:00 in de auto stapt om naar Dronten te gaan, onderweg wil ze nog even bij het graf van Oma langs in Augsbuurt.
Ik ga TV Kijken en lekker lui in mijn stoel hangen
Aafke komt om een uur of elf thuis, want ze was het lawaai van de band "Bleu Velvet" zat en dan gaan we om twaalf uur maar weer tussen de lakens, moarn mar wer fierder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten