pageviews

vrijdag 7 oktober 2011

Explore Sydney Botanic Garden

Vanmorgen al vroeg uit de veren, om John zijn auto van de zaak op te halen.
Het is een Hyunday stationwagen c30, en hij rijdt voor een stadsauto best goed zegt John.
Als we ergens willen parkeren om koffie te drinken, is er boven het maaiveld geen plekje meer te vinden en rijden we de parkeergarage van het Sydney Operahouse binnen, het parkeergeld is $ 9.- per uur, je zou denken dat er dan wel plaats is in een zo dure parkeergelegenheid, maar pas op de laatste Zesde verdieping onder de grond is er een plaatsje vrij.
Nadat we met Saskia hebben koffiegedronken, gaat die op huis aan en laat ons moederziel alleen in deze metropool.
We besluiten om eerst maar een rondje park te maken, en daarna zien we wel verder, het vervelende is ,dat ik nog steeds problemen heb met witte en blauwe stippen voor mijn ogen, en mij bij het opstaan steeds aan Aafke beet moet houden om niet weer plat te gaan, want anders heb ik straks ook nog de andere poot van mijn bril er afliggen, er staan gelukkig overal bankje 's en daar maken we dan ook veel gebruik van.Elke keer als ik weer overeind ga kan ik er maar om denken, en op die manier gaat de tijd dan ook snel voorbij.


2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel plezier hebben en veel zien en ook lekker zittend genieten op 1 van de veeele bankjes zie ik wel

    BeantwoordenVerwijderen