pageviews

woensdag 26 oktober 2011

Regendag

Zoals ik gisteren al zei, is het vandaag een dag met veel regen.
Er zijn wel een paar droge perioden maar daarna komt het weer met bakken uit de lucht.
Dus word het vandaag een spelletje'sdag.
We spelen een spel wat ze hier chickenleg noemen, het is met dominostenen en duurt ongeveer 2 1/2 uur, eerst spelen we het een paar keer open op tafel omdat wij het nog moeten leren maar na twee keer gaan we echt spelen om punten.
Het is net als met alle spelen, als je de verkeerde kaarten, en in dit geval de verkeerde stenen krijgt, dan valt het niet mee om te winnen.
In de middag gaan Aafke en Ralph tussen de buien door naar de tennisbaan maar daar zijn ze snel weer weg, en gaan naar binnen om te tafeltennisen in de recreatiezaal.
Ik zit wat te klooien met de iPad en Ava zit te lezen, maar gaat even later een uiltje knappen.
Na het door Aafke gekookte Diner van aardappelen met brocoli en geraspte wortelen met ananas en rozijnen met kipfile, gaan we nog een keer chickenleg spelen.
Om halfelf is het spel uit na 2 uur en 35 minuten.
Vanmorgen was ik de winnaar met slechts 98 punten maar deze keer de grootte verliezer met 599 punten, zo zie je maar weer ook dit spel is onvoorspelbaar, maar wel heel leuk om te spelen.
Ik ga nog even met het weblog bezig, want er waren mensen die de tekst erg slecht konden lezen, en daar probeer ik wat aan te doen.
Het valt niet mee, maar misschien is het nu beter, maar even afwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten