pageviews

maandag 31 oktober 2011

Reptielencentrum

Aafke is er vanmorgen al weer vroeg en gaat met de hond spelen.
Ik neem eerst maar even een douche, want ik ben nog zo suf als een konijn.
Even later hoor ik haar roepen, ik moet komen om foto's te nemen.na me te hebben aangekleed kom ik naar buiten om foto,s te nemen.
Ook wil ze dat ik met haar mee ga om foto's te nemen in het bos, maar ik geef haar de camera zodat ze dat zelf kan doen.
Als ze terug komt gaan we ontbijten, en daarna gaan we met Janny naar een plaats waar ze een rontgenfoto kan laten maken van haar pols en hand, om te kijken of er ook iets gebroken is.
Later horen we dat er niets gebroken is.
Na deze fotosessie gaan we naar het Reptielencentrum, het is een prachtig aangelegd park met grote en kleine dieren.
We beginnen bij de hagedissen en slangen, vervolgens gaan we naar de saltie's zout water krokodillen.
Ook zijn er veel spinnen en er zijn erg giftige bij, die zelfs dodelijk zijn.
Er zijn in dit park ook vogelbekdieren, kangeroe's, wombats, koala's, tasmanian devils, en dingo's, en daar naast ook veel vogels.
Een van de kangeroo's heeft een jong in de buidel en je kunt het diertje gewoon aaien, als hij bij zijn moeder in de buidel zit.
Om half vijf verlaten we deze mooie plek en gaan nog even langs een plek waar een mooie waterval is.
Helaas zijn de batterijen van mijn fototoestel leeg, erg jammer want het is er prachtig.
Ook rijden we nog naar een mooie plek met uitzicht op het meer, erg mooi.
Om zes uur zijn we weer thuis en ga ik mijn foto's op de Ipad zetten.
Even later kunnen we aan tafel, en maken kennis met Luke de zoon van Tom en Janny.
Na het diner ga ik met Tom TV kijken naar een programma zoals Idels.
Aafke laat de hond er nog even uit, en die wil spelen maar ze kan zijn toy niet vinden.
Tom zegt je moet tegen hem zeggen, dat hij zijn toy moet zoeken.
Een poosje later komt ze weer terug met hond en toy, dus de hond begrijpt haar wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten