pageviews

vrijdag 23 december 2011

Buurtbarbeque

Na vanmorgen alle gebruikelijke handelingen te hebben verricht, zit ik om 10:15 aan mijn ontbijt.
Aafke was er iets eerder af dan mij, maar ik was vanmorgen vroeg nog flink bewusteloos.
We praten wat, internetten wat, en na de lunch gaan we met Anne de kinderen ophalen bij haar zoon shaun en zijn vrouw, ook treffen we daar haar vader die er de kerstdagen gaat doorbrengen.
Om vier uur nemen we weer afscheid, en nemen we de kinderen mee.
We eten vanavond niet thuis, maar we zijn uitgenodigd om met Pieter en Anne mee te komen naar de buren voor een BBQ.
Elk jaar doen ze dat, en om de beurt organiseren ze het, wel neemt iedereen wat te eten en te drinken mee er naar toe, een amerikaanse party dus.
Het is allemaal goed door de buren voorbereid, en we hoeven zelf niet te BBQen dat doet de buurman allemaal.
Het smaakt allemaal voortreffelijk, maar toch eten we er weer te veel van, en elke keer neem ik mij voor om het niet te doen maar wanneer puntje bij paaltje komt gaat het toch weer mis.
Om tien uur gaan we weer naar huis toe want de kinderen moeten op bed.
Ik drink nog een bakje koffie en dan gaan wij ook maar weer een poosje onder zeil.
Morgen gaan de mannen weer om zes uur naar de golfbaan, maar ik ga deze keer niet mee, ik kan en mag trouwens ook niet meespelen, en om de hele morgen weer ballen te zoeken die ze in de sloot of in het bos hebben geslagen is voor mij geen reden om mee te gaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten