pageviews

vrijdag 30 december 2011

Playing Golf

Vandaag ga ik met de mannen van de Reitsma's voor een dagje Golfen.
Om halftien vertrek ik met Peter, Ray, en Dino richting Golfcourse.
Om Elf uur gaat onze eerste bal van de T. Ik zit met Peter, David, en Dino in één van de 5 groepje's die tegen elkaar spelen.
Om niet te veel tijd te verspelen spelen we op de volgende manier:
Degene die de bal het verst, of hem in de gunstigste positie slaat, daar vandaan word er verder gespeeld.
Dat is pas teambuilding, ook ik lever een paar keer een goede bijdrage aan het resultaat.
Ik heb nog nooit eerder Golf gespeeld en het valt niet mee om de bal goed te raken, de meeste ballen gaan de bomen in, en ook slaag ik er in om de vijvers voller te krijgen met ballen.
Om een uur of drie zijn we klaar met onze 18 hole's en wij vieren zijn de winnaars van deze prachtige golfdag.
In de club drinken we er een paar biertje's op, en gaan dan weer op huis aan waar we eerst nog koffiedrinken voor Peter en Anne ons naar Vincent en Sjoukje brengen.
Onderweg daar naar toe, besluiten we om eerst nog maar ergens een hapje te gaan eten, het word een lunchroom waar we wat kippen consumeren met de daar bijbehorende groentetuin.
Dan is het kwart over acht als we bij Vincent en Sjoukje het erf oprijden.
We laden onze bagage uit, en wij mogen weer in hun bedroom bivakeren.
We zitten even later lekker om de tafel te koffie drinken met ons zessen.
Om half elf is het uur daar om afscheid te nemen van Pieter en Anne.
Het valt Aafke weer moeilijk, want zij en Anne konden het erg goed met elkaar vinden als vrouwen onder elkaar.
We bedanken hen voor hun gastvrijheid en vriendschap, en we hopen natuurlijk op een tot ziens, of hier of in Holland.
Daarna praten we nog een poosje na met Sjoukje en Vincent, en gaan tegen twaalven naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten