pageviews

donderdag 29 december 2011

Werkdag

Vandaag is het voor ons een werkdag, want als er in het huis van je Gastheer en Gastvrouw zo'n 83 mensen hebben rondgelopen is er wel enig opruimwerk nodig.
We beginnen maar ergens, en ik help Peter bij het opruimen van het zwembad, we halen alle toy's uit de pool en ook rond het zwembad ligt van alles en nog wat.
Dan is het koffietijd, daarna help ik hem nog tot een uur of een, en dan ga ik met mijn foto's bezig, want Saskia heeft ze nodig om er het fotoboek mee af te maken voor wij vertrekken.
Ik ben er tot halfzes mee bezig, want ik moest heel wat heen en weer kopieƫren voor ik het op DVD's kon branden.
Peter is de hele middag beziggeweest om het zwembad verder schoon te maken, het gras te maaien, en de randen van de gazons bij te werken.
Aafke is ook de hele dag druk bezig geweest met de tuin, en heeft alle onkruid tussen de planten weggehaald.
Anne heeft zeven keer een wasmachine met handdoeken en tafellakens volgestopt, weer leeggehaald, gedroogd en gevouwen en opgeruimd terwijl ze tussendoor ook nog eens het hele huis door is geweest met de tuigslokker.
Maar s'avonds hebben we met ons vieren een spelletje Mexican Train gespeeld met Dominostenen.
Na zes keer gespeeld te hebben is Aafke degene met de minste punten, en dus winnaar.
Om halftwaalf gaan we moe maar voldaan naar bed.

Van deze dag zijn er helaas geen foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten