pageviews

maandag 5 december 2011

Garden City

Vandaag slaap ik uit tot 09:30 want Aafke was al vertrokken voor ik het in de gaten had.
Ze is vandaag met Jetje mee met de bus vol met bewoners van het park waar ze wonen, en er had iemand afgezegd en zodoende mocht ze mee.
Het is een bus voor 20 personen en de Driver er bij dus 21.
Aafke zei al tegen Jetje, dat ze het wel een grote bus vond voor haar om te rijden, maar ik rijd ook met de schoolbus, als er iemand niet kan, en die is nog een keer zo groot als deze kreeg ze als antwoord.
Ik ontbijt alleen, en daarna, als ik net wat met mijn foto's zit te editten, zegt Ralph dat we bij de overburen zijn uitgenodigd voor de morningthee.
En even later zitten we dus koffie te drinken met John en Jacky en ook Bill met zijn vrouw komen er even later aan.
Het is een gezellige boel zo met elkaar, en er worden heel wat grappen en verhalen verteld, waar ik door het geroezemoes niet altijd de clou van snap, maar dat geeft niet.
Op het laatst krijgen we het over euthanasie, en dat ligt hier in Australiƫ erg gevoelig kan ik wel merken aan de discussie over en weer.
Het is al over twaalven als we er weg komen, en wij spreken af om om halfeen te gaan lunchen.
Jetje heeft voor ons al een paar broodje's klaar gemaakt, we hoeven ze alleen maar op te eten, en dan ga ik na de lunch maar weer verder met mijn fotobewerkingsprogramma.
Om half drie komen de Dames weer thuis, en Aafke heeft een paar nieuwe schoenen gekocht, en lipstick en ook nog wat souvenirs voor mee te nemen naar huis.
Dan is het tijd voor een kopje thee, en daarna ga ik weer verder met mijn foto's.
Er zit erg veel werk in als je het goed wil doen, en het vreet tijd.
Om zes uur zitten we al weer aan tafel te dikdakken, en als ik niet oppas kom ik hier straks rollend weg.
S'avonds worden we door de Dames uitgenodigd om revanche te nemen op hun drie tegen nul overwinning van gisteren, en we nemen de uitnodiging aan.
Het is haast niet te geloven, maar wij winnen nu drie keer op rij, en nu zitten de vrouwen te balen.
Na deze strijd, leren ze ons een nieuw spel met dobbelstenen, het lijkt veel op yahtzee maar is net een beetje anders.
Morgen krijgen we dan van Double Trouble de beslissingswedstrijd.
Het is ondertussen weer 11:30 geworden en wij kruipen lekker onder de ene deken die we hebben.
Voor de eerste keer heb ik eens geen foto's van deze dag, want de foto's die Aafke genomen heeft met haar Nokiatelefoon vandaag kan ik niet inlezen op de Ipad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten