pageviews

zondag 18 december 2011

Naar de Golfclub

Vanmorgen ben ik al om kwart over vijf in de nacht opgestaan, plassen, wassen, aankleden, en mijn ontbijt klaargemaakt en verorbert.
Ik ben zo vroeg, omdat ik vandaag met Dirk en Pieter, en nog een vriend van hen naar de Golfbaan ga.
Wij vertrekken op tijd, en wij staan al klaar op de golfbaan, maar Pieter is laat deze keer zegt Dirk.
Eindelijk komt hij eraan, en hij heeft zijn zoon Raimon ook meegenomen.
Dan is het wachten op Jack en dat duurt ook nog wel weer tien minuten voor die arriveert.
Eindelijk zijn we compleet en kan het feest beginnen.
Peter begint, en slaat zijn bal heel ver maar naast de fairway.
Ook de anderen laten mij zien hoe het dus niet moet.
Ik speel niet mee maar maak foto's van het hele gebeuren, en ik moet opletten waar de ballen terechtkomen.
Nou foto's maken is niet zo moeilijk, maar om te zien waar al die ballen terecht komen valt niet mee.
De heren slaan ze overal naar toe, in de bomen, in de kreek, en ook in de zandbunkers.
We raken dan ook een aantal ballen kwijt, want sommige zijn niet terug te vinden.
Ook moet je om goed te kunnen golven regelmatig je ballen wassen, in de apparaatje 's die langs de baan staan.
Uiteindelijk zijn we na negen hole's te hebben gespeeld klaar, en dan gaan we ergens koffiedrinken en ontbijten.
Ook komen Aafke en Yvonne er later lopend aan met de hond.
Om twaalf uur zijn we weer thuis, en gaan ik weer verder met mijn foto's en Aafke gaat lekker zitten lezen in haar boek.
Om een uur of halfdrie komen Chris en Dheane met de kinderen langs, en die duiken meteen in de swimmingpool.
Ook Aafke gaat haar badpak aan doen en zwemt haar rondje's.
Ik drink met Chris en Dirk een biertje, en we kletsen wat over van alles en nog wat.
Om halfzes vertrekt het hele spul weer, en wij worden uitgenodigd om bij Dirk en Yvonne te komen Dineren.
Het is kwart over zeven als ze ons roept, en ze heeft er weer heel veel werk van gemaakt.
Het smaakt dan ook allemaal weer uitstekend.
Na het Diner gaan we verhuizen naar de voorkamer, en praten we over het geloof, de kinderen, en wat er verder ter tafel komt.
Om 22:30 gaan we weer naar ons kleine domein om weer een poosje op de rug te gaan liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten