pageviews

maandag 7 november 2011

De Pynackers.

Vanmorgen uitgeslapen tot 09:30, ondanks dat er iemand met de schuiframen aan het werk was.
Aangezien ze hier al twee jaar met de verbreding van de Coastal Highway bezig zijn, hebben Ralph en Ava allemaal nieuwe ramen van dikker glas in hun huis gekregen.
Omdat de meeste van deze ramen problemen hadden met de rollers, heeft iemand ze vanmorgen voorzien van nieuwe rollers.
Ook bij ons op de slaapkamer, terwijl wij nog op bed lagen.
We hebben vandaag dus maar Brunch inplaats van ontbijt en lunch.
Het doel is dat we vanmiddag naar de fam; Pynacker gaan die we hebben getroffen bij de kerk.
Arie en zijn vrouw Wonen hier zo'n 45 minuten rijden vandaan.
Eerst help ik Ava met het leren versturen van foto's via de computer.
Dat is een heel gedoe met haar emailprogramma, en daarom laat ik haar een account open bij Googlemail.
Dat eenmaal gedaan te hebben, is het een fluitje van een cent, vooral met het programma Picasa 3.
Als we klaar zijn om naar de Pynackers te gaan, kunnen we niet van het erf af want ze hebben de aansluiting naar de weg eruit liggen.
Ava overlegd met de uitvoerder, en die beloofd dat het binnen een halfuur klaar is.
Het word ietsje later, maar dan kunnen we eindelijk weg.
Om drie uur precies staan we bij ze voor de deur.
Zij heeft de koffie klaar, en al gauw gaat het over Kollum, want daar heeft zij gewoond en al haar familie woonde in onze straat.
Witte, en Zwarte Jopie, en natuurlijk oude Daniel Pynacker.
We bladeren door hun familieboek en komen er dan achter, dat zij daardoor ook familie zijn van onze vrienden Ytzen en Rietie Hoving.
Om vijf uur nemen we weer afscheid, en zijn even voor zessen weer thuis.
Na het eten gaan we nog drie keer
Double Trouble spelen, eindstand 2:1
Voor de Dames.
Ondertussen heb ik wat problemen
met mijn internet verbinding, en kom er even later achter dat mijn 3GB op is
Ik had al weer voor dertig dollar prepaid gekocht, en na veel mislukte pogingen slaag ik er eindelijk in om mijn account op te waarderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten