pageviews

woensdag 2 november 2011

Going North Maybe.

Vanmorgen gaan we voor de verandering maar eens tegelijk uit de veren.
Eerst hebben we nog contact via skype met Marina en John, en daarna spring ik wat heen en weer onder de douche, scheer mij even, en snij mij natuurlijk weer in m'n adamsappel.
Ik plak er maar even een stukje toiletpapier op, om het bloeden te stelpen.
Daarna gaan we ontbijten, en als dat weer achter de knopen zit gaan Aafke en Janny er met de hond opuit.
Even later hoor ik Tom via de telefoon met Vincent praten, en maak daar uit op dat er een probleem is.
De oude man waar Vincent en Sjoukje op passen, ligt op sterven, en daardoor kunnen wij daar waarschijnlijk niet naar toe.
Uit het gesprek maak ik op, dat wij nu mischien wel met Tom en Janny een paar dagen op reis gaan naar Queensland.
Tom moet daarheen voor zaken, en neemt Janny dan vaak mee, en op die manier kunnen wij ook met hen mee daar naar toe.
Als we zitten te lunchen, komt het ter sprake, en besluiten we met hen mee te gaan naar het noorden.
Zijn klant zit een eindje van de kust af en daar gaan we eerst naar toe, en daarna rijden we weer in oostelijke richting naar de kust toe, en vervolgens gaan we via de Coastal-Highway weer terug naar Gosford.
Tom gaat zijn spullen alvast bijelkaar zoeken, en ik ga met de beide dames naar het winkelcentrum voor boodschappen.
Als we daar aankomen, liggen de kerstartikelen al in de schappen.
Om Halfvijf zijn we terug, en drinken thee met wat hapje's erbij.
Aafke gaat ook alvast pakken voor onze reis naar het Noorden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten