pageviews

zaterdag 22 juli 2017

20-07-2017 regenachtig weer in Fynshav

De weerberichten waren niet erg gunstig voor vandaag, en ook niet voor de rest van deze week.
Na ons ontbijt om halftien, gaat Aafke alvast de bedden voor onze kinderen en die van de kleinkinderen in orde maken, en ik test van alle elektrische apparaten de batterijen, en laad alles op wat er valt op te laden, want we hebben nu walstroom, en dus maken we daar zoveel mogelijk gebruik van.
Tot nu toe valt het met het weer nog erg mee het is wel bewolkt maar droog.
Net als ik naar het havenkantoor ben, om vuilnis en oud papier weg te brengen begint het licht te regenen.
Ik heb de Ipad ook meegenomen, want er zou free internet moeten zijn, maar wij zitten aan de buitenrand van de haven en hebben daar geen goede ontvangst, en daarom probeer ik het dichterbij.
Wat ik ook probeer, het lukt mij niet om contact te maken met het netwerk hier, en ik geef het uiteindelijk maar op.
In Duitsland had ik van mijn internetprovider Robin, prima internet, maar hier lukt het niet terwijl dat wel zo zou moeten zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten