pageviews

zaterdag 22 juli 2017

22-07-2017 Onze kinderen, en kleinkinderen arriveren.

Vanmorgen is het grijs buiten, het regent dan wel niet, maar dat komt er in de loop van de dag zeker van.
Om negen uur zitten we aan ons ontbijt, en eten ons laatste brood op, er zijn nog net vier stukje's en ik krijg er drie van, en Aafke neemt wat crackers of beschuit erbij.
We zijn benieuwd hoe laat het circus aankomt, en ik ga eens proberen, of ik met mijn simkaart van Robin via mijn iphone 4s soms internet kan krijgen via een provider die het op de ipad niet doet.
Dus haal ik de simkaart uit de ipad en doe die in mijn iphone, en waarempel nu lukt het wel om verbinding te krijgen via Telia G3. 
Het simkaartje van Tele2 wat in mijn iphone zat, zet ik nu in mijn oude Nokia n95 en ook dat werkt.
Ook kan ik nu op de ipad werken, door mijn iphone als hotspot te gebruiken, en ook dat werkt prima.
Waarom dit nu wel wil, en daarvoor ook goed heeft gewerkt begrijp ik nog steeds niet, maar het zal met de provider te maken hebben. Waarom die provider in dit geval Telia G3 niet is te selecteren op mijn ipad is wel heel erg vreemd.
Wellicht werkt het wel op een andere lokatie in Denemarken, we zullen wel zien wanneer we hier weg gaan, en op één van de andere eilanden komen.
Net als ik met dit omzetten haast klaar ben, gaat de telefoon, en het is Marina die zegt 
"We zijn er, we zijn er." Nou dat zou ook eens tijd worden dat ze komen, we hadden ze al eerder verwacht, maar gelukkig zijn ze gearriveerd.
Aafke is al naar richting haventerrein, maar ik moet eerst nog mijn schoenen zien te vinden voor ik die kant op kan.
Als ook ik daar aankom zie ik hun auto niet staan, maar hoor wel kinderen roepen, blijkt het dat ze een andere auto hebben.
Ze hebben hun renault ingeruild voor een VW met zeven zitplaatsen, en meer laadruimte, terwijl de auto op zich smaller is dan de renault.
Na iedereen verwelkomd te hebben, neem ik de kinderen mee in het bagagekarretje, en met name Ariane vind dat prachtig, en zo lopen we eerst maar even naar de boot toe, en halen straks de rest van de spullen wel op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten